Elmiraj ; کانسپت جدید کادیلاک
 

 

2013 Cadillac Elmiraj Concept

2013 Cadillac Elmiraj Concept

کانسپت Elmiraj یک کوپه ی بزرگ دیفرانسیل عقب است . درست است که  طول 5207 میلی متری آن بسیار بزرگ تر از استانداردهای این کلاس تلقی می شود ، اما این ابعاد بزرگ بارها در محصولات کادیلاک دیده شده ، گویی در فلسفه ی کادیلاک خودرو هرچه بزرگتر ، با پرستیژتر است . تکنولوژی ساخت  شاسی این خودرو در محصولات آینده ی کادیلاک مورد استفاده قرار خواهد گرفت . برای پیشرانه ی Elmiraj از یک موتور 4.5 لیتری V8 مجهز به توربو شارژر دوقلو استفاده شده است . این موتور با  قدرت 500 اسب بخار و گشتاور 678 نیوتن متر جثه ی 1814 کیلوگرمی را به حرکت در می آورد  . این موتور بر پایه ی موتور V6 مدل  CTS Vsport با قدرت 420 اسب بخار شکل گرفته است .

2013 Cadillac Elmiraj Concept

2013 Cadillac Elmiraj Concept

Clay Dean از مدیران بخش طراحی کادیلاک می گوید : ” پس از رونمای کانسپت Ciel ، ساخت این کانسپت قدم دوم در کشف شخصیت یک خودروی لوکس حقیقی است . این پروژه دو فاکتور مهم رانندگی و تجربه ی رانندگی با یک کوپه ی لوکس بزرگ را در دستور کار خود قرار داده است . با این خودرو شما اعتماد به نفس و وقار را در حین رانندگی تجربه می کنید . خودرویی که  یک عنصر ضروری برای بالاترین سطح تجمل است . ”

از مشخصه های بارز طراحی Elmiraj می توان به دو دریچه ی هوای تعبیه شده در انتهای هود طویل ، به منظور خارج کردن گرمای تولیدی توسط موتور اشاره کرد . متناسب با ابعاد بزرگ این خودرو از رینگ های آلومینیومی 22 اینچی با دیسک های کربن – سرامیکی و کالیپرهای یک تکه استفاده شده است . در داخل کابین شاهد فضایی برای چهار سرنشین هستیم . کابین از تزیینات زیبایی برخوردار است و طراحی آن با تمرکز برروی عملکرد راننده صورت گرفته است .

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 209
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 751
بازدید ماه : 12938
بازدید کل : 462652
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2